Du må registrere deg (se opp til høyre) for å poste innlegg og bli varslet om nye innlegg via epost. Det første innlegget fra nye brukere må godkjennes, pga spam - det kan ta noe tid før det vises i forumet. Etterlysninger kan også legges inn i facebookgruppa "Gjøvik og Toten slektshistorielag". FOR ENGLISH SEE PAGE FOOTER.

Paul Olsen f.1752

Har du spørsmål om slekter / etterkommere så kan du legge inn dine etterlysinger her. Du kan også gi svar og tips til de som etterlyser.
Tommy André Sodstad Nordahl
Innlegg: 1
Registrert: 03 okt 2015 11:26

Paul Olsen f.1752

Legg innav Tommy André Sodstad Nordahl » 03 okt 2015 11:33

Hei!

Jeg har problemer med å finne fødselen til Paul Olsen som er født 1752 (beregnet). Det siste sporet jeg har funnet av han er vielsen hans i 1785. Da ble han gift med Kari Olsdatter og begge bodde på Nedre Rudstad.

Jeg har muligens funnet konfirmasjonen hans i 1766 da det egentlig ikke kan være noe tvil om at det er han. Da står han oppført som Paul Olsen Neergaard. Og der slutter visa. Jeg søker etter bekreftelse på fødselen hans og hvem hans foreldre var.

PS! Har gjort et søk i kirkeboka som er tilgjengelig på DA. Det er så utydelig og stygt skrevet at jeg ikke har sjans til å tyde det. Gjorde også et søk på denne siden og fant en POL. Er dette Paul?

Takker for all hjelp!

Gå tilbake til «Etterlysninger av slekt i Gjøvik Toten Land»