Du må registrere deg (se opp til høyre) for å poste innlegg og bli varslet om nye innlegg via epost. Det første innlegget fra nye brukere må godkjennes, pga spam - det kan ta noe tid før det vises i forumet. Etterlysninger kan også legges inn i facebookgruppa "Gjøvik og Toten slektshistorielag". FOR ENGLISH SEE PAGE FOOTER.

Søk etter oldemor Ingeborg Sylvia Framstad/Olsen født Hansen

Har du spørsmål om slekter / etterkommere så kan du legge inn dine etterlysinger her. Du kan også gi svar og tips til de som etterlyser.
TommyJ00
Innlegg: 2
Registrert: 27 des 2015 17:47

Søk etter oldemor Ingeborg Sylvia Framstad/Olsen født Hansen

Legg innav TommyJ00 » 27 des 2015 17:58

Familien vår har i mange år lett etter min oldemor og hvor det ble av henne da hennes datter (min mormor) ble satt bort etter fødselen.
Ingeborg Sylvia Hansen (født 08.08.1896) på Sagene i Oslo giftet seg 23.02.1920 i Vardal prestgjeld med Celulose arbeider Karl Oskar Fremstad(Olsen) f.1893 Myrum, sønn av Husmand Ole Olsen. Min oldemor står her oppført som tjenestepike og begge har da bosted Ringen.

Registrering giftemål:
http://digitalarkivet.arkivverket.no/kb/vi/person/pv00000001893347

Registrering fødsel Ingeborg Sylvia Hansen:
http://digitalarkivet.arkivverket.no/kb/dp/person/pd00000011145235

Alle spor stopper med giftemålet, og jeg har søkt gjennom kirkebøker etter fødsler, dødsfall, utflytting osv, men kan ikke finne noe mer om min oldemor? (Fikk hun flere barn, hvor ble hun boende og hvor/når døde hun.)

Er det noen som har kjennskap til personene som er nevnt over, evt hvor jeg bør lete videre etter henne?

På forhånd takk for alle tips.

Geir Thorud
Innlegg: 31
Registrert: 27 feb 2015 15:50

Re: Søk etter oldemor Ingeborg Sylvia Framstad/Olsen født Hansen

Legg innav Geir Thorud » 28 des 2015 05:46

Vet du hvor det ble av Karl Oskar?

Ble din mormor født før vielsen i 1920?

Har du lett utenfor Vardal?

TommyJ00
Innlegg: 2
Registrert: 27 des 2015 17:47

Re: Søk etter oldemor Ingeborg Sylvia Framstad/Olsen født Hansen

Legg innav TommyJ00 » 28 des 2015 08:13

Hei.
Vet ikke hvor det ble av Karl Oskar.
Mormor ble født i Oslo i 1917.
Ja har søkt flere steder uten hell så langt.

Mvh Tommy J.


Gå tilbake til «Etterlysninger av slekt i Gjøvik Toten Land»